user-controlpanel

reviewers-controlpanel

آرشیو کنفرانس مدیریت بر مبنای هوشمندی
شمارش معکوس تا برگزاری همایش
برگزاری همایش به پایان رسیده است.
تاریخ های مهم همایش
آخرین مهلت ویرایش و ارسال مقالات (فراخوان نهایی) »
1396/04/13
آخرین مهلت پرداخت هزینه ثبت نام (فراخوان نهایی) 10% تخفیف »
1396/04/15
تاریخ برگزاری رویداد »
1396/04/22
محل برگزاری همایش

 

دانشگاه تهران - دانشکده مدیریت

 

لینک آدرس 

آرشیو نخستین کنفرانس هوشمندی تجاری و سازمانی
پوستر همایش
فراخوان بخش مقالات بین المللی
نمایه سازی مقالات در سیویلیکا

دبیرخانه همایش

management2017.ir

info@management2017.ir

02188379347

41 55 935 0912

ساعت تماس
شنبه تا چهارشنبه 
9 -17
پنجشنبه
9 -13

کنفرانس مدیریت بر مبنای هوشمندی

سوالات متداول

آیا کنفرانس بصورت حضوری برگزار میشود و یا مانند برخی رویدادها صرفا بصورت مجازی است؟

کنفرانس بصورت حضوری برگزار میشود و محل برگزاری نیز از قبل مشخص شده و تمهیدات لازم نیز جهت برگزاری حضوری انجام شده، لذا این اطمینان به پژوهشگران و شرکت کنندگان داده میشود که کنفرانس بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

 

نحوه ثبت نام چند نوع است؟ آیا میتوان بصورت مجازی(غیرحضوری) نیز در رویداد مشارکت داشت؟

هدف از برگزاری گردهمایی و کنفرانس ارائه دستاوردهای نوین علمی، ایجاد ارتباط بین صاحب نظران، خبرگان و اندیشمندان و بهره مندی از برنامه های کنفرانس است، لذا ثبت نام بصورت حضوری از جانب دبیرخانه کنفرانس توصیه و پیشنهاد میشود. ولیکن برای آن دسته از پژوهشگرانی که صرفا قصد مشارکت از طریق مقاله در کنفرانس را دارند و امکان حضور در روز برگزاری نیز ندارند نیز تمهیداتی اندیشیده شده است که بصورت مجازی (غیرحضوری) در رویداد ثبت نام و مشارکت کنند.

 

خدمات ثبت نام حضوری و غیر حضوری چیست؟

خدمات ثبت نام حضوری: ثبت مقاله در پایگاه های علمی و کنسرسیوم محتوای ملی - ارائه گواهی پذیرش به تعداد نویسندگان-  لوح فشرده مجموعه مقالات - ارسال رایگان - شرکت در کنفرانس و استفاده از پنل های سخنرانی - دریافت گواهی حضور و آموزش - دریافت پکیج و خدمات پذیرائی

این نوع ثبت نام منوط به ارسال یا تایید مقاله نیست ولیکن امکان استفاده از خدمات مقاله نیز برای پژوهشگران وجود دارد، این گروه از شرکت کنندگان میتوانند بدون ارسال مقاله و یا قبل از تایید نتایج داوری نیز پرداخت و تایید ثبت نام خود را قطعی کنند. همچنین درصورت تصمیم به ارسال مقاله و مشارکت علمی در همایش پس از پرداخت هزینه نیز امکان ارسال مقاله دارند.  توصیه میشود در صورت امکان حضور در روز همایش، ثبت نام حضوری را انتخاب فرموده تا در ضمن بهره مندی از برنامه ها و سخنرانی روز همایش، در ارتقای سطح علمی و حمایت از رویداد مشارکت بیشتری داشته باشید

خدمات ثبت نام غیرحضوری: ثبت مقاله در پایگاه های علمی و کنسرسیوم محتوای ملی - ارائه گواهی پذیرش به تعداد نویسندگان-  لوح فشرده مجموعه مقالات - ارسال رایگان

ین امکان برای پژوهشگرانی که امکان حضور در روز کنفرانس و دریافت خدمات حضوری را ندارند ولیکن تمایل به مشارکت علمی در همایش و ثبت آثار پژوهشی خود را دارند میسر شده است. این نوع ثبت نام صرفا منوط به ارسال و تایید مقاله است. 

 

هر مقاله چند نویسنده میتواند داشته باشد؟

محدودیتی برای تعداد نویسندگان معین نشده است اما اصولا مقالات با تعداد نویسنده بیش از سه نفر اعتباری زیادی ندارند. اصولا مقالاتی که مستخرج از پایان نامه یا طرح های پژوهشی میباشد بین دو تا سه نفر(دانشجو، استاد راهنما و مشاور) نویسنده در مقاله درج میگردد.

 

امکان حضور کدامیک از نویسندگان در روز کنفرانس وجود دارد؟

پژوهشگرانی که بصورت حضوری ثبت نام کرده اند امکان دریافت خدمات حضوری را دارند، پژوهشگرانی که صرفا ثبت مقاله کرده اند بصورت غیرحضوری ثبت نام داشته اند، از خدمات ثبت و نمایه سازی مقاله در پایگاه های علمی و دریافت گواهی نامه بهره مند میشوند.

 

در صورت پذیرش مقالات بصورت ارائه شفاهی، آیا باید در روز کنفرانس سخنرانی داشته باشیم؟

 قابل توجه پژوهشگرانی بصورت حضوری ثبت نام کرده و مقاله آنها بصورت ارائه شفاهی مورد پذیرش قرار میگیرد. لازم به ذکر است پس از دریافت تمامی مقالات پس از اتمام مهلت ارسال مقالات، مقاله این دسته از عزیزان بطور مجدد توسط کمیته علمی و داوری کنفرانس جهت سخنرانی ارزیابی میشود و  قبل از زمان برگزاری کنفرانس از طریق دبیرخانه کنفرانس خدمت ایشان اطلاع رسانی میشود. لذا پیش از تماس از طرف دبیرخانه کنفرانس نیازی به تهیه پاورپوینت نیست.

 

 آیا قبل از ارسال مقاله هزینه ای پرداخت می گردد؟

خیر - پژوهشگران صرفاً پس از پذیرش مقاله میبایست هزینه های مربوط به مقاله را پرداخت کنند.

 

هر نویسنده مقاله مجاز به ارائه چند مقاله به این کنفرانس می باشد؟

محدودیتی در تعداد ارائه مقاله توسط پژوهشگران معین نشده است.

 

در صورت شرکت در کنفرانس یا پذیرش مقاله، نحوه پرداخت هزینه های ثبت نام چگونه است؟

برای پرداخت هزینه های شرکت در کنفرانس ابتدا بایستی خدماتی که می خواهید دریافت نمائید را مشخص کنید. برای این منظور پژوهشگران می بایست خدمت مورد نظر را در سامانه کاربران قسمت «خدمات» انتخاب نموده و سپس اقدام به پرداخت وجه به دو طریق زیر نمایند:

1- از طریق پرداخت اینترنتی از طریق درگاه الکترونیکی سامانه کاربران

2- از طریق کارت به کارت و یا واریز به حساب و ثبت فیش اسکن شده در قسمت «ارسال فیش» در سامانه کاربران

 

آیا به نویسندگان همراه در مقاله نیز گواهی پذیرش مقاله دریافت می کنند ؟

بله! به تعداد نویسندگان گواهینامه مجزا صادر می گردد و در روز کنفرانس به فردی که در پنل ثبت نام کرده است گواهینامه نویسندگان همکار تحویل وی داده می شود.

 

روند پذیرش و چاپ مقاله چگونه می باشد؟

کلیه مقالات پذیرفته شده توسط کمیته علمی و داوران (ارائه شفاهی، ارائه مجازی، پوستر)  پس از پرداخت هزینه ثبت نام به صورت خودکار در کتاب مجموعه مقالات و لوح فشرده کنفرانس به چاپ خواهد رسید.

1-پژوهشگران محترم زمان ارسال مقاله باید یک نسخه فایل WORD و یک نسخه فایل PDF از مقاله خود اراسال نمایند.

2- وضعیت مقالات، پس از ارسال اصل مقاله آن(پذیرش، پذیرش همراه با اصلاحات و یا عدم پذیرش) بین 3 تا  7 روز پس از ارسال آن اعلام می گردد.

3- پس از واریز وجه مقاله، فرآیند ثبت در مجموعه مقالات و صدور گواهینامه پذیرش مقالات بطور خودکار انجام خواهد شد، بدیهی است عدم پرداخت هزینه مربوط به مقالات در مهلت مشخص شده برای پرداخت هزینه، به منزله انصراف از ارسال مقاله میباشد و بطور خودکار از مجموعه مقالات حذف خواهد شد.

 

مقاله را از چه طریقی بایستی برای کنفرانس ارسال نمود؟ ازطریق ایمیل یا سامانه کاربران؟ چگونه؟

برای ارسال مقاله قبل از هر کاری بایستی در سامانه کاربران سایت ثبت نام کنید. سپس به ایمیل خود رفته و ایمیل ارسالی از طرف سیستم را مشاهده و بر روی لینک فعالسازی موجود در ایمیل کلیک کنید (اگر قبلاً ثبت نام کرده اید و برای رمز عبور شما خطا می دهد می توانید گزینه فراموشی رمز عبور را کلیک نموده و به ایمیل خود جهت دریافت رمز عبور جدید مراجعه نمائید). به سایت همایش بازگشته و وارد قسمت ورود در سامانه کاربران شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را در آنجا وارد نمایید. پس از ورود به سامانه کاربران جهت ارسال مقاله از منو های موجود به منو ارسال مقاله جدید بروید و فایل اصل مقاله را (یک نسخه فایل WORD و یک نسخه فایل PDF) در سایت درج نمائید.

ارسال مقاله ازطریق ایمیل امکانپذیر نیست و  بدیهی است مقاله ارسالی از طریق ایمیل بررسی نمی گردد و در فرآیند داوری نیز  قرار نمیگیرد، ایمیل های کنفرانس صرفاً جهت پاسخ گوئی به نظرات، پیشنهادات، سؤالات، مشکلات پژوهشگران در موارد خاص می باشد.

 

آیا مقالات مروری نیز مورد پذیرش واقع می شوند؟

بله،  مقالات علمی- مروری که درباره موضوعات جدید باشند و مطالب جدیدی در آنها آورده شود مورد پذیرش قرار می گیرند اما اولویت ارائه شفاهی با مقالات پژوهشی می باشد

 

 نحوه دریافت گواهی پذیرش مقالات به چه نحو است؟

تمامی گواهی های پذیرش مقالات از طریق پست پیشتاز به صورت رایگان ارسال می شود، لذا لارم به ذکر می باشد که هنگام ثبت نام حتما آدرس پستی را به طور کامل و دقیق به همراه کد پستی درج نمائید.

 

 آیا امکان دریافت گواهی بصورت حضوری از دبیرخانه کنفرانس برای افرادی در روز کنفرانس موفق به دریافت گواهی خود نشده اند وجود دارد ؟ آیا امکان پست و یا تحویل به نماینده شرکت کننده وجود دارد؟

بله، باجه رفع نقص تا 10 روز پس از برگزاری کنفرانس آماده ارائه خدمات به عزیزانی است که موفق به دریافت گواهی خود نشده اند. یادآور میشود این گروه از عزیزان با هماهنگی قبلی از طریق مراجعه به دبیرخانه کنفرانس میتوانند گواهی خود را دریافت کنند.

 

سوالات متداول در مورد چگونگی معرفی و چاپ مقالات پذیرفته شده کنفرانس در ژورنال های بین المللی(کلیک کنید)