user-controlpanel

reviewers-controlpanel

آرشیو کنفرانس مدیریت بر مبنای هوشمندی
شمارش معکوس تا برگزاری همایش
برگزاری همایش به پایان رسیده است.
تاریخ های مهم همایش
آخرین مهلت ویرایش و ارسال مقالات (فراخوان نهایی) »
1396/04/13
آخرین مهلت پرداخت هزینه ثبت نام (فراخوان نهایی) 10% تخفیف »
1396/04/15
تاریخ برگزاری رویداد »
1396/04/22
محل برگزاری همایش

 

دانشگاه تهران - دانشکده مدیریت

 

لینک آدرس 

آرشیو نخستین کنفرانس هوشمندی تجاری و سازمانی
پوستر همایش
فراخوان بخش مقالات بین المللی
نمایه سازی مقالات در سیویلیکا

دبیرخانه همایش

management2017.ir

info@management2017.ir

02188379347

41 55 935 0912

ساعت تماس
شنبه تا چهارشنبه 
9 -17
پنجشنبه
9 -13

کنفرانس مدیریت بر مبنای هوشمندی

اخبار سایت

با احترام به اطلاع میرساند جهت استفاده مخاطبین کنفرانس و سایر پژوهشگران از سی دی مجموعه مقالات کنفرانس، هم اکنون میتوانند از طریق فایل موجود در کانال تلگرام کنفرانس هوشمندی  سی دی مجوعه مقالات را دانلود نمایند. 

2- دانلود از طریق تلگرام: لینک کانال تلگرام : https://t.me/infomodir/372

راهنمای کامل استفاده از کتاب الکترونیک کنفرانس و نحوه دانلود و استفاده بصورت کامل و تصویری در ادامه مطلب در همین خبر قابل استفاده است.

1396/05/09 اطلاعات بیشتر ...


به اطلاع پژوهشگران محترم میرساند که تمامی گواهی نامه های کنفرانس به همراه سی دی مجموعه مقالات پذیرفته شده در کنفرانس از طریق پست پیشتاز به آدرس قید شده در پنل کاربری پژوهشگران محترم ارسال گردید.

 

1396/05/02 اطلاعات بیشتر ...


ضمن سپاس از پژوهشگران منتخب در پنل ارائه سخنرانی، امکان دریافت فایل ارائه در روز کنفرانس میسر شده است

1- آقای احمد سربخشیان: نقش هوش تجاری در بازاریابی صنعت بیمه الکترونیک، با رویکرد توسعه مدار (دانلود)

آقای محمد علی میرفلاح: بررسی و تحلیل نظام نامه پیوست فناوری با رویکرد هوشمندی سیاستی (دانلود)

3-سرکار خانم فاطمه جنتی: هوشمندی کسب و کار و نقش آن در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان ها (دانلود

4-آقای اورنگ طاهری: توریسم و مزرعه آنلاین: راهکاری جدید برای مدیریت و یکپارچه سازی گردشگری بر مبنای سیستم هوشمند جهانی (دانلود)

 

 

1396/04/25 اطلاعات بیشتر ...


ضمن سپاس از سخنرانان کلیدی از ایراد سخنرانی و اشتراک مطالب ارزشمند در حوزه هوشمندی، امکان بهره مندی از مطالب ارائه شده در روز کنفرانس، میسر شده است

1- فایل سخنرانی دکتر غلامعلی طبرسا، دبیرکل کنفرانس و سخنران کلیدی

مهاجرت از شغل به حرفه؛ رویکردی هوشمند در سازمان های هزاره سوم (دانلود فایل دکتر طبرسا)

2- آقای دکتر محمد حمیدیان، کمیته علمی کنفرانس و سخنران کلیدی

فناوری اطلاعات در مسیر ایجاد ارزش مشتری (دانلود فایل دکتر حمیدیان)

3-آقای دکتر میرشهریار امامی، سخنران کلیدی

رایانش ابری؛ بستر اجرائی هوشمندانه برای موفقیت در تجارت الکترونیک (دانلود فایل دکتر امامی)

4- آقای دکتر مهدی حمزه پور، سخنران کلیدی

سوت اعلام خطا یا سوت زنی" پدیده ای مغفول در ساختار کلان مدیریت کشور (دانلود فایل دکتر حمزه پور)

 

1396/04/25 اطلاعات بیشتر ...


با حمد خداوند منان، کنفرانس مدیریت بر مبنای هوشمندی در مورخ 22 تیرماه 1396 در محل دانشگاه تهران با حضور و مشارکت پژوهشگران، اساتید و فعالان حوزه مدیریت و هوشمندی برگزار گردید. مجموعه برگزارکننده کنفرانس مراتب سپاس و قدردانی خود را به رسم ادب و احترام خدمت تمامی پژوهشگران، مهمانان محترمی که با حضور در رویداد و یا مشارکت علمی از طریق اشتراک آثار پژوهشی خود، باعث ارتقای سطحی کیفی و علمی این رویداد گردیدند، صمیمانه تقدیم مینماید. حمایت و مشارکت در چنین رویدادهایی انگیزه توسعه و اشتراک مفاهیم و دستاوردهای علمی در حوزه پارادایم های نوین مدیریتی را هم برای برگزارکنندگان و هم شرکت کنندگان بیش از پیش میتواند میسر کند لذا امید است این حرکت و موج هوشمندانه در مسیر معرفی، توسعه و پیاده سازی پارادایم های نوین مدیریت و هوشمندی استمرار یافته و از ظرفیت های این این حوزه به نحو مطلوب تری بهره مند شد. با تقدیم احترام ...

دبیرخانه کنفرانس مدیریت بر مبنای هوشمندی

1396/04/25 اطلاعات بیشتر ...


به اطلاع شرکت کنندگان محترم که ثبت نام و پرداخت بصورت ححوری در کنفرانس داشته اند میرساند، کنفرانس مدیریت بر مبنای هوشمندی، مورخ 22 تیر 1396؛ در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران (پل گیشا، نبش دانشگاه تربیت مدرس) برگزار می شود. 

1396/04/25 اطلاعات بیشتر ...


به اطلاع پژوهشگران و مخاطبان محترم میرساند برنامه زمانی (کنداکتور) برنامه های اجرائی، سخنرنان و عنوان ارائه ها در روز کنفرانس، در ادامه مطلب جهت دانلود ارائه شده است. 

1396/04/20 اطلاعات بیشتر ...


 با توجه به مهلت محدود باقیمانده برای ثبت نام در کنفرانس از کلیه پژوهشگران، دانشجویان و مخاطبان محترم تقاضا میشود فرآیند تایید ثبت نام خود را نهایی کرده و از فرصت حضور در رویداد و ثبت مقالات در مدت باقیمانده استفاده کنند. لازم به ذکر است مهلت ارسال مقالات و تایید ثبت نام و پرداخت تمدید نخواهد شد

دبیرخانه کنفرانس به کاربران محترم توصیه میکند ثبت نام بصورت حضوری در هنگام تایید نهایی و پرداخت در پنل انتخاب کرده و از مزایای شرکت بصورت حضوری بهره مند شود. 

 

1396/04/25 اطلاعات بیشتر ...


15 اصل مهم برای راه اندازی استارپ آپ دیجیتالی هوشمندی....

1396/04/25 اطلاعات بیشتر ...


هوش کسب و کار (Business Intelligence) که به اختصار BI خوانده می شود، به فرایند تبدیل داده های خام به اطلاعات کسب و کار مدیریتی گفته می شود که به مدیران سازمان کمک می کند تا تصمیمات خود را سریع تر و بهتر اتخاذ کنند و بر اساس اطلاعات صحیح، عملکرد درست و سنجیده ای از خود نشان دهند. به کمک هوش کسب و کار می توان کاوش و تحلیل اطلاعات را ساده نمود. ادامه در قسمت اطلاعات بیشتر

1396/01/21 اطلاعات بیشتر ...


بسیاری از دانشجویان، فارغ التحصیلان و پژوهشگران علیرغم اینکه در دوره تحصیل توانمندی علمی و دستاوردهای پژوهشی خوبی دارند لیکن فرصت و امکان ثبت آثار علمی خود را جهت ارتقاء رزومه علمی و پژوهشی از دست میدهند.

 

مزایای شرکت در کنفرانس:

 

  • ایجاد ارتباط با اساتید، خبرگان دانشگاهی و صنعت
  • فرصت ارائه و هم اندیشی و اشتراک آخرین یافته های علمی و پژوهشی
  •  بهبود رزومه علمی و پژوهشی جهت مصاحبه های علمی و شغلی
  • ثبت مقالات و آثار پژوهشی در کنسرسیوم محتوای ملی بنام پژوهشگران
  • ثبت کلیه مقالات در پایگاه های علمی معتبر
  • دریافت گواهی پذیرش به تعداد پژوهشگران وغیره

1396/04/25 اطلاعات بیشتر ...


بر اساس گزارش دبیرخانه کنفرانس پارادایم های نوین مدیریت، به اطلاع پژوهشگران محترم میرساند که ثبت و معرفی مقالات در پایگاه های علمی بین المللی پس از پذیرش و ثبت نهایی مقاله در کنفرانس امکانپذیر میباشد.

1395/12/10 اطلاعات بیشتر ...


قابل توجه پژوهشگرانی که پس اعلام نظر دواران و تایید مقاله خود، گواهی پذیرش مقاله را جهت ارائه به سازمان یا دانشگاه خود قبل از برگزاری کنفرانس نیاز دارند، میتوانند پس از پرداخت هزینه مربوط به مقاله و تایید نهایی ثبت نام، درخواست خود را از طریق ایمیل کنفرانس مطرح کرده و گواهی پذیرش را دریافت نمایند.

1395/12/10 اطلاعات بیشتر ...


جهت اطلاع از وضعیت مقاله و پذیرش، میبایست به پنل کاربری خود مراجعه و با انتخاب گزینه وضعیت مقاله، نتیجه داوری مقالات خود را مشاهده نمایند، لازم به ذکر است پس از داوری مقالات بصورت سیستمی به ایمیل ثبت شده در پنل کاربری پژوهشگران، نتایج داوری ارسال میگردد ولیکن درصورت عدم دریافت ایمیل میبایست پنل کاربری را چک بفرمایید.

1395/12/10 اطلاعات بیشتر ...